انواع درب استیل
معرفی شرکت های فعال در صنعت ساختمان سازی ایران
انواع درب استیل
یک شنبه 19 شهريور 1402 ساعت 20:45 | بازدید : 78 | نویسنده : wikipedia-iran | ( نظرات )

درب استیل تنها یک راه ساده ورود به خانه یا دیگر فضاهای داخل ساختمان نیست بلکه درب استیل بیشتر نقش جداکننده قسمت های مختلف ساختمان از یکدیگر را ایفا می‌کنند. از همه مهمتر درب استیل یک حفاظ لوکس و ایمن با طول عمر بالا است که به عنوان درب ورودی ساختمان در انواع مختلف طراحی و تولید می شود.

 معرفی انواع درب استیل

درب های استیل یکی از مهم ترین بخش های تشکیل دهنده بناها محسوب می شوند و بسته به مکان مورد نصب، دارای انواع مختلفی هستند. از آنجایی که این عنصر مهم ترین عامل ورودی و خروجی به منزل و ساختمان ها می باشد و امنیت ساختمان به این درب ها بستگی دارد،در زمان خرید،باید مناسب ترین آن تهیه شود. درب استیل شامل انواع درب استیل ورودی و درب استیل ضد سرقت، درب استیل لابی و درب استیل حیاط می باشد که معمولا جنس این درب ها از استیل 304 و ترکیبی از شیشه و چوب است.
درب های استیل بر حسب روش ساخت خود به دو دسته کلی درب های تمام استیل و درب های کاوری تقسیم می شود.

درب استیل ضد سرقت

درب ضد سرقت استیل به عنوان یکی از مهم ترین قسمت های یک ساختمان به شمار می رود. این درب در مدل ها و طرح های مختلف تولید و روانه بازار می شود. در واقع این درب ها با استانداردهای خاصی طراحی و ساخته می شوند .همچنین نسبت به حرارت و رطوبت و صدا نیز عایق است. طراحی درب استیل ضد سرقت به گونه است که بسیار مقاوم است و از ورود افراد غیر مجاز به داخل ساختمان جلوگیری می کند.درب استیل ضد سرقت دارای انواع گوناگونی است و بسته به سلیقه و بودجه خود می توانید یک گزینه را برای ساختمان خود تهیه نمایید.

درب استیل ورودی

یکی از مهم ترین درب های استیل می توان به درب ورودی اشاره داشت. درب استیل ورودی دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نیاز و سلیقه شما میتوانید یکی از آن ها را انتخاب و در ساختمان خود استفاده نمایید .این درب ها در دکوراسیون ساختمان تاثیر زیادی دارند و همواره سعی می شود درب استیل ورودی با یراق آلات شیک و زیبا برای منازل انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد.
درب استیل ورودی در طرح ها و قیمت مختلف در بازار وجود دارند. شما میتواند با توجه به بودجه و دیزاین ساختمان خود از انواع درب ورودی استیل در ساختمانتان بهره مند شوید.

درب استیل طلایی

یکی از لوکس ترین نوع درب استیل، درب طلایی می باشد.این درب ها معمولادر مکان هایی مثل ظلا و چواهر فروشی، صرافی ها و بانک ها نصب می شوند.این درب ها کاملا ضد خش هستند و به هیچ وجه رنگ طلایی آنها تغییر نمی کنند. از دیگر ویژگی درب استیل طلایی این است که به دلیل روکشی مقاومی که روی آن ها نصب شده است به هیچ وجه روی این درب ها خط و خشی نمی افتد. به دلیل جنس مقاوم این درب ها ایمنی محل استفاده از آنها افزایش پیدا می کند.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانش نامه معرفی صنعت ساختمان ایران و آدرس wikipedia-iran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 62
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 42
:: باردید دیروز : 16
:: بازدید هفته : 42
:: بازدید ماه : 84
:: بازدید سال : 2778
:: بازدید کلی : 15679